środa, 29 maja 2013

Portrety :3

Hello!! :D

Nie uwierzycie jakie mam szczęście :) Jakieś 20 min temu wróciłam do domu i ledwo co weszłam zaczęło lać na dworzu :D W ogóle jakoś ten tydzień był wyjątkowo happy :) No, ale nie o tym miał być post. Jak pisałam w poprzednim miałam dodać moje stare rysunki, a więc oto one (przepraszam za średnią jakość, ale były robione telefonem) :


Johnny Depp, którego rysowałam dla mojej kochanej przyjaciółki Angi :D


Logan Lerman dla Nati ;*

 

  Josh Hutcherson dla Gosi :D (PS Ma wspaniałego bloga do którego link znajdziecie na dole margaret-my-world.blogspot.com)


oraz Sam dla Oli :)


Niestety, ale w tym tygodniu nie uda mi się zacząć pracy nad Robertem :( Wyjeżdżam w Góry Świętokrzyskie z moją kochaną chrzestna i będę mieszkać u zakonnic :D ale może uda mi się napisać jutro jeszcze może 1 lub 2 posty.

Komentujcie, oceniajcie ;) Wszelkie rady mile widziane :)

Pa, pa

~CytrynowaJQ

3 komentarze: