poniedziałek, 27 maja 2013

Ja!!! :D

Siemaneczko!! ;D


Niektórzy mogą mnie znać z bloga o MSP (http://domiii-msp-blogspot.blogspot.com/). Tak tak tak to znowu ja Justyna. Tym razem postanowiłam założyć bloga o życiu...(bo to takie popularne sie zrobiło i wszyscy muszą go od razu mieć bla bla bla...). Nie bede was tu zanudzać tylko moimi problemami, że np. ,,OMG chłopak mnie rzucił o nie!! co mam zrobić?" Będę wrzucać tu moje rysunki, różne info o różnych rzeczach itp. Okey coś teraz o mnie... No cóż mam 14 lat tzn. kończę 25 sierpnia ;p Czym się interesuje? Rożnie, paranormalnymi rzeczami, zwierzętami (chce iść na wolontariat) oraz anatomią człowieka (planuje zostać lekarzem sądowym). Taaa mam wielkie plany na przyszłość, a pro po chce mieć dwójkę dzieci :D
Oki wystarczy o mnie. Dziwnie się czuje pisząc pierwszego posta, tak nie wiadomo co napisac :P (jeśli komuś nie spodoba się to jak pisze niech zachowa krytykę dla siebie..-.-) Nie myślcie, że jestem wredna po prostu mam taki charakter ;P

Bye, bye
~CytrynowaJQ

PS Pewnie i tak ten ktoś tego nie czyta, ale chciałam serdecznie pozdrowić spotkanego dziś w tramwaju pana, który poszukuje żony na Sympatii i umie sadzić truskaffki. Powodzenia w dalszym szukaniu i sadzeniu :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz