poniedziałek, 20 stycznia 2014

Informacje :)

Hejka!


Ahh..jak to miło budzić się w poniedziałek ze świadomością, że nie trzeba dreptać do szkoły! Ogólnie to post jest taki może informacyjny, może normalny, chodzi o to, że założyłam sobie znów konto na MSP...tak znowu :P
Moja nazwa to ''tashacloa''. Dlaczego? Tasha to imie mojej głównej bohaterki Igrzysk, ''cl'' to 2 pierwsze litery nazwiska Claflin, a ''oa'' Oakes...taak moja mania na punkcie tych dwóch jest ogromna. Specjalnie, abyście mogli mnie rozpoznać zrobiłam zdj:



W jeden dzień 5 lvl, coś za szybko...;)


A teraz druga informacja, za jedną szczególnie niektórzy mnie pewnie będą chcieli zabić. Chodzi o to, że ogólnie postanowiłam wprowadzić dużo zmian w moje życie oraz bloga, moge to nazwać postanowieniami feriowymi. Pierwsze taki postanowienie to częstsze wstawianie postów tematycznych, opowiadaniowych, rysunkowych itp. Drugie (to które może wam się nie spodobać) to to, że postanowiłam zakończyć pisanie ''Przeklętej'', skupić się na pisaniu Igrzysk i moim nowym, nowiuteńkim opowiadaniu o którym niedługo się dowiecie. Co do życia to postanowiłam się ruszyć i zdrowiej się odżywiać, ogólnie wejść w zdrowszy tryb życia, gdyż zauważyłam, że ostatnio jestem strasznie zmęczona, niewyspana. No...to chyba tyle;)

Jeśli chcielibyście ze mną porozmawiać to zapraszam na MSP, powinnam być jeszcze dzisiaj o 15-16


Naprawdę przepraszam za ''Przeklętą'', ale moja wena do niej...prysła :(
Do zobaczenia!

1 komentarz:

  1. Szkoda, że kończysz pisać ,,Przeklętą" ;( I dodam Cb do znaj na msp ;3 Jak co, to jestem MelodyPL

    OdpowiedzUsuń