wtorek, 28 stycznia 2014

YT ;)

Siemka !



Jak mogliście zauważyć dodałam tzw. część informacyjną na bloga, trochę zmieniałam te terminy, ale już postaram się wrzucać posty w terminach jakie sobie wyznaczyłam, więc ten post będzie o moich dwóch ulubionych kanałach na YouTubie :)



Pierwszy to Hillywood



Hillywood tworzą siostry: Hilly i Hannah Hindi. Z tego co się orientuję dziewczyny zaczęły od wrzucania na YT swoich parodii Jacka Sparrowa i Zmierzchu, później gdy zyskały większą ilość fanów zajęły się innymi sławnymi filmami, czy serialami. Zrobiły już parodie m.in. Pamiętników Wampirów, Igrzysk Śmierci, wszystkich części Zmierzchu, Harry'ego Potter'a, Lady Gagi, Hobbita. Moja przygoda z Hillywood zaczęła się od parodii The Vampire Diaries. Pamiętam, że szukałam jakiś fanmade i trafiłam na Hilly i Hannah. Jestem ich fanką już od ok. 2 lat, uwielbieniem do nich zaraziłam nawet mojego brata! Najbardziej cenie je za charakter, luźnie podejście dożycia, że mają taki dystans do siebie i odwagę, aby pokazać się na YT. Jeśli mam być szczera to bardziej od parodii uwielbiam ich Behind The Scene. A teraz trochę filmików:














Jeśli chcielibyście obejrzeć reszte to zapraszam na ich kanał:



A teraz MisterEpicMann




Ahh co by o nim napisać...MisterEpicMann, a tak właściwie Nick jest cóż.... rąbnięty pozytywnie ;D Nie wiem jak on to robi, ale każdy jego filmik przyprawia mnie o niekontrolowany wybuch śmiechu! Gość jest wspaniały, cenie go za to samo co Hillywood, może nawet jego bardziej lubię choć oba kanały są świetne! Poznałam go dzięki filmikowi How Animals Eat Their Food no, a potem tylko zagłębiłam się w jego filmiki. Jestem jego fanką dopiero rok...chyba. A teraz trochę filmików:











Po więcej zapraszam na jego kanał:




Mam nadzieje, że pokochacie ich tak samo jak ja :)
Do następnego!

1 komentarz:

  1. Taggg...MisterEpicMann jest ( a raczej są ) świetni... Najbardziej lubię Patience test , How animals eat their food i A day with grandma ;-) ... Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń