sobota, 16 listopada 2013

IŚ :)

Hejka!


Tak wiem, że nie wstawiałam nic już od tygodnia, więc czas to zmienić^^ Jeśli mam być szczera to ten oraz ten co teraz będzie tydzień są najlepszymi w moim życiu!! Jaki jest tego powód?? Otóż od jakiegoś czasu stałam się wielką fanką Igrzysk Śmierci i jak wiadomo premiera "W Pierścieniu Ognia" jest już w ten piątek, to idę razem z moimi przyjaciółkami na nocny maraton z IŚ!! Wybiera sie ktoś może także do Heliosa w Łodzi na ten maraton??Piszcie w komach, może się spotkamy :P Do tych wszystkich dobrych rzeczy dochodzi to, że dzięki Yahoo można było oglądać premiere na żywo z Londynu, w końcu dostałam moją zamówioną koszulkę z IŚ (teraz pozostało tylko czekać na naszyjnik), zobaczyłam oficjalny plakat i zwiastun Niezgodnej oraz narysowałam portret Sam'a Claflin'a (mego przyszłego męża, który przeskoczył z miejsca 28 na 2 :D), z którego jestem wielce dumna :) 
A teraz pare gifów z Josh'em Hutcherson'em i Sam'em oraz innych zdj :



Koszulka *-*






Josh <33



plakaty obok naszego łódzkiego Silver Screen'a



po lewo: mój rysunek, po prawo: zdjęcie, na które patrzyłam



mężowie wy moi!! :3



dobry pielgrzym xD






ten uśmiech *o*
i niech mi ktoś powie, że on nie jest słodki :)







motto życiowe Haymitch'a :D



nie moge...(pozdrowienia z podłogi :D)






leże, nie wstaje xD



:3



Taak, chce kostke cukru!! :D



kochani <3





























Tymi zdjęciami, żegnam się z Wami (ostatnio wale rymami xD)
Baju :*

1 komentarz:

  1. Jak ja ich kocham!!!!! (w końcu to też moi mężowie :P) rysunek Sama jest boski!!! zresztą jak wszystkie twoje :*

    OdpowiedzUsuń