niedziela, 3 listopada 2013

Mobile Blog :)

Hejka!



 Niestety moje problemy techniczne ciagna sie w niesionczonosc...moglabym kupic nowa ladowarke, lecz nie! Moja siostra oczywiscie woli oddac ja do naprawy, ktora zapewne by troche potrwala, ale i tak nie wiadomo czy by sie to udalo... Na szczescie sciagnelam sobie aplikacje do bloggowania i moge z powrotem byc z Wami! :) Co do spraw z zycia wzietych:

 - nie cierpie bolu gardla...juz wole katar -,- 

 - przeziebilam sie przez spanie na podlodze na imprezie Halloweenowej. Tak w ogole to bylo SUPER! szczerze to pierwszy raz tak duzo gadalysmy :) 

 - pierwszy raz od nie pamietam jak dawna, sama z siebie postanowilam zalozyc sukienke na Wszystkich Swietych :p 





  To by bylo na tyle :) Branoc!




PS Pochwalcie sie w komach jak Wy spędziliście ostatnie dwa święta, czyli Halloween i Wszystkich Świętych :) A i jeszcze jedno: mam pewien problem o którym zapewne niedługo się dowiecie...

2 komentarze:

  1. Ja... Nie robiła nic ciekawego ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spanie na podłodze zawsze spoko..... ale było genialnie <3 I Uwierz mi że katar jest o wiele gorszy od bólu gardła.... :/
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń