czwartek, 28 listopada 2013

nowości :)

Siemka! :)



Ach... tak wiem znów długo nie wchodziłam na bloga...To przez to, że ostatnio nie mam czasu (nawet w weekendy), gdyż ostatnio mój tryb był imprezowy :D No wiecie powrót do domu o 4 itp. :D Okey...mam wiadomość, która zapewne nie będzie dobra dla niektórych...otóż...ehhh jakby to napisać...przerywam pisanie opowiadania, gdyż po prostu nie mam już pomysłów... Moja głowa jest totalnie zapełniona myślami o Igrzyskach Śmierci hah^^ z tego powodu właśnie przerywam (nie kończę!) pisanie obecnego opowiadania i uznałam, że chyba zacznę pisać własną historię Igrzysk, wiecie moi bohaterowie itp. (uprzedzam, że wykorzystam wygląd niektórych bohaterów, ale moi będą mieli inny charakter, no może trochę przybliżony do postaci w książce :) ) Mam nadzieję, że wybaczycie mi to i polubicie nową historię :) Na zakończenie trzymcie Haymitcha :D :






Bye!!

1 komentarz:

  1. Jestem za!!! Nowe opowiadanie i to o Igrzyskach!! ♥♥ Ps. Wiem jak to jest jak nie możesz się uwolnić od Igrzysk :P ♥

    OdpowiedzUsuń