wtorek, 29 października 2013

Problemy techniczne + zdjęcia :3

Hejka!



Musiałam na trochę odstawić bloga i skupić się na życiu towarzyskim poza komputerowym :D Strasznie się cieszę, także z tego gdyż w czwartek idziemy z klasą  do teatru na "Mayday" oraz wieczorem jadę na imprezę halloweenową do przyjaciółki z nocowaniem, lecz nie do końca wiem jak tam dojadę^^. Oczywiście co to byłby za tydzień bez złych wypadków...moja ładowarka do laptopa mi padła i nie mogę go naładować, więc mam "problemy techniczne", więc ostatnio chodzę wkurzona. Tym razem ze względu na to, że będzie dłuższy weekend poświecę więcej czasu na bloga oraz w końcu napisze rozdział 10 :) Na przeprosiny macie kilka zdj. m.in. z LMF-u, grzybobrania i mój ostatni rysunek.















Na dziś kończę!
Branoc :* idem zjeść na kolacje parówki :D


2 komentarze:

  1. Przez przypadek trafilam na twojego bloga i musze powiedziec, ze pochlonal mnie calkowicie! Swietne opowiadanie, a o rysunkach to juz nie wspomne...Pozazdroscic talentu! :)
    ~ Fillia

    OdpowiedzUsuń