sobota, 5 października 2013

Odpowiedzi :)

Hej!



Jak obiecałam odpowiadam na pytania jakie mi zadaliście w poprzednim poście :) troszkę ich było, więc zaczynamy ;)



1. Grasz jeszcze w MSP?

 Sporadycznie, czasem wchodzę z ciekawości czy dużo się zmieniło lub jak mi się nudzi. :)


2. Czy masz chłopaka?

 Aktualnie jestem singielką i jeśli mam być szczera to dobrze mi z tym.


3. Jesteś jedynaczką?

 Nie, nie jestem. Mam starsze rodzeństwo: brata i siostrę.


4. Twoja data urodzenia?

 Cóż...urodziłam się 25.08.99. ;)


5. Do jakiej szkoły chodzisz i czy polecasz tą szkołę?

 Chodzę do gimnazjum nr 21 w Łodzi. Szkoła jest godna polecenia, trzyma wysoki poziom i jest ok. :)


6. W jakim mieście mieszkasz?

 Skoro chodzę do szkoły w Łodzi...no to mieszkam w Łodzi. :)


7. Twój ulubiony przedmiot  i nauczyciel?

 Mój ulubiony przedmiot to chyba...angielski lub biologia, ale trudno określić. W podstawówce była to matma hah!^^ Jeśli chodzi o nauczyciela to myślę, że babka od biologi, która jest także moją wychowawczynią i babka od w-f.


8. Ulubiony film?

Nie mam ulubionego filmu, w każdym razie trudno określić. Mogę powiedzieć tylko, że z gatunków kocham horrory i komedie, a ich połączenie to już w ogóle jestem w niebie jak oglądam taki film, dlatego bardzo lubię np. "Zombieland". 


To wszystkie pytania jakie mi zadaliście :) Może jeszcze kiedyś jak będziecie chcieli poznać więcej informacji o mnie, zrobimy jeszcze taki post, a teraz lecę obejrzeć jakiś film, porysować i wziąć się za pisanie rozdziału, więc:


DOBRANOC! :*

1 komentarz:

  1. Ehm... Przypomniałam sb jeszcze o jednym... ;) Po pierwsze: dzięki, że weszłaś i skomentowałaś mojego bloga... Po drugie: podobał Ci się? Co jeszcze bym mogła dopracować? Podpowiedzi mi cos;***

    OdpowiedzUsuń