piątek, 4 października 2013

Pomysł ;>

Siemaneczko!



Taki szybki post. Spędziłam dzisiaj naprawdę świetny dzień! Kończyłam lekcje o 11:35 więc po szkole pojechałam odwiedzić moja babcie. Podyskutowałyśmy o religii, nauczycielach itd. Ogólnie jestem szczęśliwa także z tego powodu, że dzisiaj jest 1 odc. 5 sezonu Pamiętników Wampirów, więc jest fajnie. Planuję jeszcze dzisiaj zrobić sobie z rodzeństwem wieczór filmowy z horrorami :D A i wpadłam na taki pomysł, otóż pod tym postem możecie zadawać mi pytania jakiekolwiek np. Co lubisz? Ja potem odpowiem na nie i dodam takiego posta o mnie, takie ogólne info. Jeśli się podoba to zadawajcie pytania w komach!!


Tak na dobry humor! :D

Dobranoc! :*


2 komentarze:

  1. ;) No to pytanko: Grasz jeszcze w MSP?

    OdpowiedzUsuń
  2. chcialabym wiedziec:
    czy masz chlopaka?
    jestes jedynaczka?
    twoja data urodzenia?
    do jakiej szkoly chodzisz? czy polecasz ta szkole
    w jakim miescie mieszkasz?
    twoj ulubiony przedmiot i nauczyciel?
    ulubiony film?
    troche duzo, ale bedzie fajnie jak na nie odpowiesz :)

    OdpowiedzUsuń