wtorek, 1 października 2013

The Fox :D

Hello!



Mam dla was dość dziwny i według mnie psychiczny filmik, który pokazała mi moja przyjaciółka Gosia parę dni temu. Może on naprawdę doprowadzić człowieka do śmiechu i płaczu :D







Melodia wpada w ucho, a tekst jest dość zrozumiały dla osób słabszych z angielskiego. Chyba się uzależniłam od tego^^. Końcówka mnie rozwaliła po prostu :D
Tutaj macie tłumaczenie tekstu:



Pies robi hau

Kot robi miau
Ptak robi ćwir
a myszka robi piii


Krowa robi muu
Żaba robi kum
a słoń robi tuut


Kaczka mówi kwa
a rybka robi bulbul
a foka robi ou ou ou


Ale jest jeden dźwięk
Którego nikt nie zna
Co mówi lis?


Ring-ding-ding-ding-dingeringeding!
Gering-ding-ding-ding-dingeringeding!
Gering-ding-ding-ding-dingeringeding!
Co mówi lis?


Wa-pa-pa-pa-pa-pa-pow!
Wa-pa-pa-pa-pa-pa-pow!
Wa-pa-pa-pa-pa-pa-pow!
Co mówi lis?


Hatee-hatee-hatee-ho!
Hatee-hatee-hatee-ho!
Hatee-hatee-hatee-ho!
Co mówi lis?


Joff-tchoff-tchoffo-tchoffo-tchoff!
Tchoff-tchoff-tchoffo-tchoffo-tchoff!
Joff-tchoff-tchoffo-tchoffo-tchoff!
Co mówi lis?


Duże niebieskie oczy
Spiczasty nosek
Goni myszy
i kopie dziury


Małe łapki
Po wzgórzu
Nagle stajesz w bezruchu


Twoje futro jest rude
Takie piękne
Niczym anielski strój


Ale jeśli spotkasz
Przyjaznego konia
Czy porozumiesz się z nim przez
mo-o-o-o-orsa?
mo-o-o-o-orsa?
mo-o-o-o-orsa?


W jaki sposób odezwiesz się do tego
ko-o-o-o-onia?
ko-o-o-o-onia?
ko-o-o-o-onia?
Co mówi lis?


Jacha-chacha-chacha-chow!
Chacha-chacha-chacha-chow!
Chacha-chacha-chacha-chow!
Co mówi lis?


Fraka-kaka-kaka-kaka-kow!
Fraka-kaka-kaka-kaka-kow!
Fraka-kaka-kaka-kaka-kow!
Co mówi lis?


A-hee-ahee ha-hee!
A-hee-ahee ha-hee!
A-hee-ahee ha-hee
Co mówi lis?


A-oo-oo-oo-ooo!
Woo-oo-oo-ooo!
Co mówi lis?


Sekret lisa
Starożytna tajemnica
Gdzieś głęboko w lesie
Wiem, że się ukrywasz
Co jest twoim odgłosem?
Czy kiedykolwiek się dowiemy?
To zawsze będzie tajemnicą
Co ty mówisz?


Jesteś moim aniołem stróżem
Ukrytym w lasach
Co jest twoim odgłosem?


(lis śpiewa)
Wa-wa-way-do Wub-wid-bid-dum-way-do Wa-wa-way-do


Czy kiedyś się dowiemy?


(lis śpiewa)
Bay-budabud-dum-bam


Ja chcę...


(lis śpiewa)
Mama-dum-day-do


Ja chcę...
Ja chcę wiedzieć!


(lis śpiewa)

Abay-ba-da bum-bum bay-do


Obrazki:









Nie wiem czemu, ale ten koleś mnie przerażał i nie mam pojęcia skąd on się tam wziął o.O



Uwielbiam ją!
Do następnego! :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz