wtorek, 25 czerwca 2013

Birthday Party ;)

Hejka!

Jak wiecie z dnia 22.06 na 23.06 miałam swoją pierwszą imprezę urodzinową, na którą mogłam zaprosić przyjaciółki :) Bawiłam się świetnie, zdjęć mam kilka, które nie nadają się na publikację :P Ogólnie z zaproszonych osób przyszło 12, więc razem ze mną i moją rodziną było nas 16. Z prezentów, które dostałam jestem jak najbardziej zadowolona. Będziecie mogli je zobaczyć pod spodem:

Prezenty od Oli (małe lusterko z szufladka i kolczyki):


Od Małgosi i Mai (kuleczki do wanny, żółty lakier do paznokci i kolczyki):


Od drugiej Oli (pluszak, którego Angi nazwała Jacobs, naszyjnik okulary i dwie neonowe bransoletki):



Od Pauli (portfel):



Od Gosi (książka Wielki Gatsby, moja ulubiona część Iron Mana(2) na płycie i soundtrack z Gatsby'ego):



Od Angi (film Avengers i bransoletka):




Od Kasi (koszulka i bransoletka):






Od Klaryski (bluzka):



Od Nati (coś o czym marzyłam od dawna):


Pamiętacie, że moim idolem jest Robert Downey Jr :3

Od Karo (książka):



Od Sandry:

"Baśniobór" to mój ulubiony cykl książek autorstwa Brandona Mull'a


Bardzo dziękuję dziewczynom za wspaniale spędzony czas, za trafione prezenty i za to, że dzięki nim będe miała co opowiadać dzieciom w przyszlości :P

Kocham Was!! <3

~CytrynowaJQ  

2 komentarze:

  1. Cieszę się że się podoba :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mojego bloga :) http://zyjemoviestarplanet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń