środa, 21 sierpnia 2013

Dzień :)

Hey !


Jak widzicie zmieniłam troszkę wystrój bloga m.in. tło, kolory itp. rzeczy. Co do dzisiejszego dnia był on dość zajęty, musiałam jeździć z moja siostrą po lekarzach :/ Był jednak plus, po drodze do domu odwiedziłyśmy naszą babcię i jak zawsze musiałyśmy porozmawiać, więc trochę nam zeszło. Naprawdę jestem nieźle wykończona, do tego od jakiegoś czasu boli mnie szyja. :/ Mam nadzieję, że w niedziele mi się to wszystko zwróci i odpocznę, gdyż mam urodziny :3 Jak co roku, udało mi się zgadnąć co zaplanowała moja rodzinka, nic się przede mną nie ukryje ;p Mam straszną ochotę iść do kina i na zakupy, ale niestety nie mam z kim, ktoś chętny? :D


Łapcie zdjątko wytworu mojej ostatniej nudy (obsesja na punkcie Niezgodnej xd):




Lece, mam zamiar zrobić sobie nocke z Harrym Potterem :)

Bye.



1 komentarz:

  1. fajne sa te zmiany :) pokomentujesz coś http://hodujemy-grzyweczki.blogspot.com/ nie bedziesz zalowac !!!

    OdpowiedzUsuń