czwartek, 1 sierpnia 2013

Kolonie - Małe Ciche 2013

Hejka!!


Sory za tą nieobecność,a le byłam dość zajęta. No wiecie wypady ze znajomymi itd. w końcu trzeba korzystać z wakacji ;) Jak obiecałam robie post o moich koloniach w Małych Cichych. Było bardzo dużo ruchu, praktycznie codziennie w coś graliśmy, albo spacerowaliśmy po okolicy. Wieczorami mieliśmy tak jakby wieczorki zapoznawcze, gdzie głównie siedzieliśmy i śpiewaliśmy psychiczne piosenki p. kierownik lub gralismy w jej gry, jedna nazwaliśmy "Krzesełkowe Szaleństwo" :D taa dużo się działo. Mieliśmy pare wycieczek i pieszych i takich gdzie jechaliśmy autokarem, a oto lista miejsc w których byliśmy:
  • Gubałówka (wjazd i zjazd kolejką)
  • Głodówka (piesza wycieczka na górę)
  • Tarasówka (także piesza wycieczka pod górę)
  • Murzasichle (piesza wycieczka)
  • Morskie Oko (autokar i pieszo)
  • Zakopanem - paintball, aquapark, targi i Krupówki 
  • leśniczówka w Tatrzańskim Parku Narodowym (na tą wycieczke poszła tylko jedna grupa bo druga pojechała na Słowację do Popradu)
I to tyle z wycieczek ;) Jeśli chodzi o pokój to mieliśmy pokój piętrowy tak, że na dole były 2 łóżka gdzie spały: Karolina K. i Sandra, a na górze 3 gdzie spałam ja, Karolina W. i Ola. To było tak, że mieliśmy w pokoju schody i to był połączony pokój na 2 piętrze z kawałkiem strychu. Towarzystwo było wspaniałe, naprawdę ludzie zajebiści, miło było spędzić z nimi te 2 tygodnie, tyle odpałów po drażach, nocowania przez które złamałyśmy regulamin :D Bardzo chciałabym Wam podziękować za te 2 tygodnie, bo naprawdę bardzo dobrze się bawiłam, DZIĘKUJE !!! <3
A teraz trochę zdjęć:



Po lewej Maciek, po prawej Bartosz (nie Bartek, tylko Bartosz)

Od lewej: Ola i Paulina

Sandra

Karo

Ola


Łowiecki :D





Nasz shake z żelu pod prysznic itd. itp. :D



Karolina








Bacuś

Oskii :D

Ola

tam w oddali jest Łuki *.*

Nasze czapeczki :D

Mr. Duck ;)

Taaa mieliśmy porządek :D



Paulina i Ola

Karolina z parasolką na naszych schodach w pokoju

Biała bluza = Jula ;P

Leśniczówka

Wodogrzmoty Mickiewicza



Od lewej: Paula, p.Grażyna,Karolina, Patryk, Janek, Maciek
Za Maćkiem jest brat bliźniak Patryka, Klaudek

Zboczeniec mały Kondzio :D

Paula


Nasz przewodnik :D


Od lewej: Sandra, Ola, Karolina, Paula, Patryk
So, peace :3






aquapark <3

Karolina i Patryk

Łuki i jego kumple :D
darłyśmy się do nich przez okna :D

Przedprzedostatni dzień i ognisko

Konkurs naszej kierowniczki

p. Ula (kierowniczka w góralskim wdzianku)

Karolina (w autokarze, powrot do domu)

podpisy

O lewej: ja, Sandra i Ola

Od lewej: Oski, Karolina, Ola, ja i Kondzio

Od lewej: Karolina, ja i Ola

Karolina jako Sherlock

Ciacho ?? ;)

Góra, od lewej: Karolina, ja, Ola, Sandra
Dół, od lewej: Basia i Emilka

Łukii <3


Od lewej: Karo, Sandra, Julka, Karolina, Ola, ja

ja z balonem pod koszulka krzyczaca, że jestem w ciąży xD

Nasza wychowawczyni pani Magda


This is me :D

Karo jako babcia xD

Klaudek :* (jeden ze słodkich bliżniaków)


piknik przy leśniczówce


Patryk :3

podczas obiadu :D nie ma to jak TV w tle :)

ja i Maja :*

ja i Gosia :)

Głupawka z Basią i Julką na podłodze w ich pokoju :D



taak KFS, very good :D Zakopanem potrafi :D

To były drugie najlepsze kolonie w moim dotychczasowym życiu :D

JESZCZE RAZ DZIEKUJE!!!


To na tyle, do następnego
Pa pa :*
~CytrynowaJQ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz