wtorek, 20 sierpnia 2013

Niezgodna :4

Siemka!

Mam dzisiaj zamiar być mega aktywna :D Ten post chciałabym zadedykować mojej przyjaciółce Gosi, która namówiła mnie do przeczytania Niezgodnej :3 


Trochę o treści książki:

W dystopijnym Chicago w świecie Beatrice Prior społeczność jest podzielona na pięć odłamów, każda kształcąca konkretną cechę – Prawość (szczerość), Altruizm (bezinteresowność), Nieustraszoność (odwagę), Serdeczność (spokój, pokojowe nastawienie) i Erudycja (inteligencję). W wyznaczony dzień każdego roku wszyscy szesnastolatkowie muszą wybrać odłam Chicago, któremu poświęcą się na resztę swojego życia. Beatrice wybiera między pozostaniem z rodziną, a byciem sobą – nie może mieć tych dwóch rzeczy naraz. Więc dokonuje wyboru, który zadziwia wszystkich, nawet ją samą.

Podczas bardzo burzliwego wprowadzenia, Beatrice przemianowuje się na Tris i walczy o to, aby dowiedzieć się, kto naprawdę jest jej przyjacielem – i rozpoczyna romans z czasem fascynującym, a czasem doprowadzającym do białej gorączki chłopakiem, który dopasowuje się do ścieżki życiowej, którą obrała. Tris kryje także pewien sekret, taki, który ukrywa przed wszystkimi, gdyż została ostrzeżona, że jego ujawnienie może oznaczać śmierć. Odkrywa rosnący w siłę konflikt, który może zagrażać odkryciem stworzonej przez nią samą idealnej społeczności, w której żyje. Tris dowiaduje się również, że jej tajemnica może pomóc tym, których kocha… lub zniszczyć ją samą.

Obdarzyłam tę książkę ogromną sympatią, gdyż jest naprawdę ciekawa i godna polecenia! To jest chyba pierwsza książka w której związek dwójki głównych bohaterów w pełni popieram i się z niego ciesze! Naprawdę w innych książkach nie trawie niektórych związków, a wręcz nienawidzę! Podziwiam Veronicę za pomysł! :3 Już nie mogę się doczekać filmu w którym zagra aktorka z "Tajemnicy Amy" Shailene Woodley oraz aktor z "Golden Boy'a" Theo James. 

Trochę zdj na temat :D :








Na facebook'u jest gra na podstawie Niezgodnej, która mówi do jakiej frakcji byście pasowali. Ja osobiście za pierwszym razem miałam Prawość -.-, ale wczoraj razem z rodzeństwem zrobiliśmy jeszcze raz test i mi wyszła Nieustraszoność, a im Serdeczność :) Wychodzi na to, że bym opuściła rodzinę tak jak Tris w książce :D Macie tutaj link:



Ja właśnie już od tygodnia czekam, aż przyjdzie moja własna "Niezgodna" i jej druga część "Zbuntowana", a moje oczekiwania zabijam czytając książkę, którą moja siostra znalazła w pracy pod biurkiem "Zawładniętych" xD Czytał ktoś może? Jak na razie zaczyna się ciekawie :D

Kończę i żegnam się z Wami.

Bye :3




1 komentarz: