wtorek, 20 sierpnia 2013

Pierwszy portret Roberta ;)

Hey!


W którymś z postów mówiłam Wam, że mam zamiar narysować swego idola - Roberta Downey'a Jr. Troszkę ten zamiar się przeciągnął w czasie i dopiero dziś go narysowałam :) A więc łacie Robsia, oceniajcie i komentujcie. Wszelkie rady mile widziane ;)


Najpierw może przedstawię Wam zdj, na które patrzyłam rysując go:



Uprzedzam, że narysowałam tylko jego portret bez tego zegara w tle itd. :


Dopiero zaczynam swoją przygode z rysowaniem, więc nie jest idealny, ale i tak jestem usatysfakcjonowana, że chociaż trochę (według mnie) przypomina Roberta ze zdjęcia ;) (na żywo wygląda lepiej :D).

Do następnego!




3 komentarze:

  1. Ślicznie rysujesz! Gdybym tylko ja tak umiała... Portret wyszedł pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie !!!cudownie,przepieknie...brak mi slow :) chcialabym tak umiec :) powinnas isc do jakies akademi..hahahah xD http://hodujemy-grzyweczki.blogspot.com/ zapraszam przy okazji cos skomentuj

    OdpowiedzUsuń