piątek, 27 września 2013

Kolejna dawka bohaterów w Chibi :)

Hejka!


Miałam dzisiaj wspaniały dzień :) Pomimo tego, że był spr. z biologi i babka od matmy musiała akurat mnie dziś zapytać to było świetnie. Dobry humor głównie sprawiło dzisiejsze wyjście do Galerii Łódzkiej z moimi dwoma przyjaciółkami. Naszym celem był Empik, ale oczywiście nie mogłam wrócić bez jakiegoś ciucha^^ Kupiłam śliczny sweterek w bordowe paski, który jest naprawdę milutki w dotyku :) Jeśli chodzi o książkę, to szukałam głównie jakiegoś thilleru lub horroru fantasy, gdyż jestem wielką fanką tych gatunków. W oko wpadła mi "Alicja w krainie zombie". Czytałam o niej w jakiejś gazecie i wydała mi się ciekawa. Czytaliście? Jeśli tak to jest godna polecenia? Piszcie :)
A teraz co do posta to, jeśli czytaliście rozdział 6, który wczoraj dodałam to wiecie, że pojawiły się nowe postacie. Je tez zrobiłam w Chibi (ostatnio bardzo polubiłam tą aplikację^^ ).:



Christopher


Uriś (jego postać Chibi pojawiła się już jako bonusik do poprzedniego posta o postaciach)

I nasza wredota Davina xD



Mam nadzieje, że te postacie też wam się podobają ;) Moja wena dziś jest wielka i mam pełno pomysłów na rozdział 7, więc lece pisać :3
Bye, może jeszcze dodam dziś jakiś post.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz