wtorek, 24 września 2013

Postacie w Chibi ;)

Witam Was :)


Ach! Naprawdę mam już dość szkoły :/ jak zapewne większość z Was...Tylko kartkówki i klasówki, w tym tygodniu mam 2 sprawdziany: z matmy i biologi (biologia to jeszcze ujdzie, ale MATMA! - to dla mnie czarna magia :/). Nie mam czasu praktycznie na nic, co sprawia mi przyjemność...Dopiero dziś udało mi się odetchnąć i zrobiłam sobie postacie z opowiadania w grze na Giercowni xD Zupełnie przypadkowo tam trafiłam, bo szukałam różnych porad jak dobrze rysować Chibi i trafiłam na tą grę^^ A więc zamieszczam Wam moje dzieła :D




Jason :D


 Angelique :3
Ethan *.*

Josh :)

Nasza wspaniała Melody :*

Millicent <3

Nathalie :D

I kochany Noah *o*



Mam nadzieje, że się podobają :) Rysunki moje zaczęłam i mam już częściowo Milly, Ethana i Melody i Josha, ale to dodam w następnym. Dobranoc :*



PS Taki mały bonusik - postać, która się w wkrótce pojawi:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz