czwartek, 5 grudnia 2013

Ciekawostki/fakty o mnie :)

Siemka znowu! ;)

2 posty w przeciagu 10 min. - w koncu wzielam sie za siebie, ale nie martwcie sie ;) zapewne juz niedlugo wroce do dodawania postow co 2-3 tygodnie xD Ten post bedzie zawieral glownie ciekawostki/fakty o mojej osobie, takze zapraszam do przeczytania ich...niektore moga byc ciekawe :p

1. W 4 klasie podstawowki chodzilam z tym samym chlopakiem z 7-8 razy (I NIGDY WIECEJ)
2. Boje sie pajakow (cierpie na arachnofobie) i zostawac sama w domu gdy jest ciemno - zaczynam miec wtedy zwidy i slyszec glosy. Nie smiac sie, bo to jest powazna sytuacja...:D
3. Moja najlepsza przyjaciolka jest moja siostra :)
4. W przyszlym roku, moze pod koniec przeprowadze sie do domku jednorodzinnego na dzialce.
5. Chce zostac weterynarzem lub lekarzem sądowym.
6. W 2 klasie podstawowki zajelam 3 miejsce w Kangurku i nie dostalam nagrody...:(
7. Na testach probnych i tescie oficjalnym szóstoklasisty najlepiej poszla mi czesc matematyczna (nie mialam zadnego bledu!).
8. Na sprawdzianach zawsze mam przeblyski pod koniec pisania, ale zawsze zdazam wszystko napisac ;p
9. Mam manie Sam'a Claflin'a/Finnicka aktora z Igrzysk Śmierci.
10. Posiadam 28 (chyba) mężów i 1 zone :D

Tyle chyba wystarczy i tak za duzo ujawnilam :D Bye

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz